سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با دریاچه های کشور زیبای صربستان

بلیط هواپیما

رود دانوب

دوم فقط در مورد ولگا وقتی رودخانه های طولانی در اروپا می آید ، دانوب ممکن است هنگام ورود به آبراه های معروف قاره ، از برتری روسی خود برتر باشد.

بلیت هواپیما

این کشور بیش از هر رودخانه دیگر روی کره زمین ، با 10 ایالت که رودخانه را لمس می کند ، جریان می یابد. صربستان یکی از آن ایالت ها است (بدیهی است) ، رودخانه ای که قبل از دیدار با ساوا از بلگراد عبور می کند. البته پایتخت از رودخانه بیشترین استفاده را می کند ، و پر از قایق هایی است که غذای عالی و زندگی شبانه را که باعث معروف شدن بلگراد شده است.

رودخانه ساوا

اگر دانوب رود بزرگ اروپا باشد ، پس از ورود به یوگسلاوی ، ساوا را می توان معادل آن دانست. این رودخانه سه پایتخت ایالتی را به شکل لیوبلیانا ، زاگرب و بلگراد به هم وصل کرده است و هنوز هم نقش مهمی در زندگی افرادی که در پایتخت صربستان زندگی می کنند ایفا می کند. ساوا در مرکز بلگراد با دانوب دیدار می کند و یکی از رمانتیک ترین مناظر در تمام اروپا را ارائه می دهد.

رودخانه اوواس

دور از شلوغی و شلوغی بلگراد ، رودخانه یوواچ واقع شده است ، که مسئولیت با شکوه ترین چشم انداز طبیعی صربستان را بر عهده دارد. سرزمین های Uvac به همان اندازه که در هنگام تصویربرداری از آب در بالکان به چشم می خورد ، مجموعه ای از خم های شریر است که با صخره های پیشرو و جنگل های سرسبز احاطه شده اند. این طبیعت صربستان الهام بخش است.